Tuesday, June 1

BISIKAN TAHI

saya mendesak, hak kau tak perlu jaja pada orang ramai. kalau mau benci pada orang, jangan bisik-bisik malu pada saya. demi Tuhan, saya tak berminat. sangat wajibkah menceritakan kehodohan orang lain pada kawan-kawan? saya rasa sunat pun tidak. 

tamatkanlah segala penghasutan syaitan kau. lebih baik kau keji si israel yang suka main tembak-tembak daripada kau jatuhkan orang yang sama agama dengan kau. *tahi! 

saya akan pandang kau macam permata blink-blink kalau hati kau suci tak ada debu karat busuk. tapi jangan kau indah di mata sahaja, tapi belakang ku, kau iblis. aku dah lekatkan cctv di setiap corok lohong pembohong, biar aku dapat saksikan wajah sahabat seperti kau.

sudah, saya mau berhenti bercakap pasal kau. dengar teguran aku ini, sebab ia adalah tegas. ok, langsai.

No comments:

Post a Comment