Wednesday, May 26

BETINA KETAGIH DOSA

perlu ke jalan dengan muka sampah yang membanggakan dengan apa yang kau pamerkan? bagi aku, tidak. tidak perlu. 


meluat dan jijik mungkin. tak kebulur pun nafsu aku tonton lurah atas dan bawah kau. perlu ke semua itu? bagi aku lagi, sangat geli. 

apa kau pikir, insan berjantina lelaki akan tunduk tiap kali kau lalu. kau pikir kau pamela anderson yang mampu menundukkan semua kaum adam? mungkin segelintir berjaya kau tawan, tapi aku tidak. kau mahu aku belikan kau jubah kasi tampal dengan gam gajah biar tak dapat kau tanggal jubah dari tubuh kau?

kau ingin pahala kau cukup 100% bagai air penuh satu tempayan, gara-gara penampilan rakus kau itu membuatkan satu titisan air sahaja yang tinggal di dalam itu tempayan. oooh wanita, kau adalah sebaik-baik ciptaan Tuhan, janganlah kau salah pandu undang-undang terhadap kejadianNya. aku senyum dan tertarik kalau tubuh seksi kau itu ditutupi dengan baju kurung cotton. 

*maaf, bukan niat tuk mencela

6 comments: