Wednesday, January 6

TAG DARI ALYP BUTA

1. Bekas kekasih saya adalah :
perempuan

2. Saya sedang mendengar:
suara anak buah menjerit berlari2

3. Mungkin saya patut:
solat asar sekarang

4. Saya suka :
tido dan tido serta tido lagi2 tido

5.Sahabat-sahabat baik saya :
adalah manusia

6.Saya tak paham:
kalo x de orang yang ajar

7.Saya kehilangan :
akal

8.Ramai yang berkata :
kal, lepak jom malam ni. (korang nak payong ke?)

9. Makna nama saya :
sepohon pokok yang kukuh! (lebih kurang sasa la)

10.Cinta itu adalah :
perkataan

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
cuba memancut.

12.Saya akan cuba :
balas dendam. haha

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
perkataan SELAMA yang ditambah dengan imbuhan NYA.

14.Telefon bimbit saya :
kaler putih

15.Bila saya terjaga dari tidur :
pasti terdengar suara ibu tengah pekik2

16.Saya paling meluat apabila :
saya meluat

17.Pesta/Parti adalah :
18 SG

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
anak cacing

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
tadika. (xyah pikir UPSR, PMR, SPM, DIP, DEGR, MAST)

20.Hari ini :
saya belom mandi lagi

21.Malam ini saya akan :
ikot ayah pergi surau

22.Esok pula saya akan :
pergi bank update buku akaun ibu.

23.Saya betul-betul inginkan :
duit duit duit duit duit duit duit duit. x puas lagi.
duit, duit duit. 1000000000000X duit

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
wah! serabainya rambot

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
dua2. suke ati aku la nak jawab apa!

26.Makanan Barat atau Jepun :
makanan ibu. bhahaha

27.Bilik yang terang atau gelap :
gelap. projek2...

28.Makanan segera adalah :
fast food. haha

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
esok la ikal pergi.

30.Siapa yang anda nak Tag?
tag la sendiri. malas aku nak list nama korang.

No comments:

Post a Comment