Wednesday, January 6

COMEL


hoi budak, aku nak taip pasal kau nih! kalo x senang, baca lah sekarang. firstly, aku nak cakap pasal kau, kau seorang yang apa? kau seorang yang manusia. haha manusia yang dikurniakan oleh Tuhan sifat fizikal yang comel. walaupun aku rasa meluat rasa nak sepak bila kau cakap kau comel, tapi aku tetap akui yang kau memang comel.

okeyh2. yang kedua pulak, selain comel, kau pandai tahap si kancil. apa jenis otak lah yang kau pasang. ada cop sirim tak? bape GB memory kau? pelik aku makin menjadi2, setiap sem kau mesti calonkan diri dalam genius-genius pointer tinggi. gempak la dol! tapi bila aku tanya, mesti kau jawab yang kau dapat sikit je. aduh. x payah la berpura2. berlagak macam kau punyai sifat rendah diri. begok! haha

selain dua sifat di atas, kau pendek, pipi gebu tapi badan kuros. kuros ke? x bape ar. haha okay lah DIKAU! tu sahaja yang dapat aku huraikan tentang kau. wat penoh blog je tulis cerita pasal ko. sikit2 dah lah an? janji aku dah dikotakan. lepas ni, jangan sebut pasal blog lagi. haha. semoga kau ingat yang aku ni sasa, dan kau comel kononya. okay thank u.

No comments:

Post a Comment