Wednesday, January 6

NGOMONG KOSONG



Hoi kau! jaga rapi sikit! jangan kau megah datang kat aku. sumpah aku benci. macam osama laden geli tengok bush, so do i. kenapa kau mesti muncul dalam hidup manusia wahai BOSAN? kenapa x hadirkan diri dalam hidup si haiwan? kau BOSAN, aku benci kau!

hari2 aku bosan. masa merangkak laju 24 jam. x boleh ke kalo slow down kan masa. diz week is ma laz holiday. next week dah start berkhidmat tuk syarikat PHILIPS. eerrkk. rasa cam x puas lagi berkhelah di halaman bilik ku.

24 jam kaki aku melekat kena gam duduk kat rumah. orang lain sibok dating kat pusat2 beli belah syaitan ar rajim. tapi aku kat rumah jadik malaikat. kalau keluar pon, pergi main pondok2 kat belakang rumah. pondok aku lawa tau! macam white house.

hari tu aku dapat tengok result. wah! riangnya. orang lain dah jemu tatap result, aku baru nak terhegeh2 senyum dengan result aku. haha result aku kena tahan la! x bayar saman. bodoh! di sini aku isytiharkan pointer yang telah diperolehi sebanyak 3.24. aku bangga dan riak walaupun x setinggi mana. korang apa kesah? haha okay dat's all. noktah.

No comments:

Post a Comment