Saturday, January 30

HILANG MUNCUL


maafkan aku. aku bukannya lambogini reventon, yang kalau boleh semua terpikat pada itu kereta. aku bukan lengkap seperti sebuah rumah banglo yang ditamannya ada kolam swimin'. aku x sempurna lah. makin hangat isu tentang HAIKAL LUPA MEMBER. mungkin ada segelintir individu menganggap aku macam tu. aku x bagia pon, kalau aku tau yang korang sedih. tapi aku pasti, aku meniarap perlahan-lahan keluar dari kotak hidup korang sebab aku nampak korang boleh hepy tanpa aku. so, berdikari lah.

bukannya aku abaikan korang. bila aku tengok korang terlonjak-lonjak bergelak mengilai, pada aku korang semua hepy. kalau aku bogel bulat-bulat kat situ pun, belum tentu korang perasan. aku x begitu penting pun untuk capai bintang sama-sama dengan korang. bila korang bagia, tu dah cukup buat jantung aku normal balik. tapi percayalah, aku caring, selalu perhatikan korang dari jauh. aku pasti korang masih tersenyum walau tanpa aku.

aku x maksodkan sesape. tapi telinga aku dah loya dengar setiap kali ada je yang bisik riuh rendah kata aku lupa dia. ooohh pliz. x pernah pon. aku akan bantu korang walaupon aku ditakhluki kanser sekalipun. janji korang pulih dari masalah. kalau korang bagia, kegembiraan aku mencelah sikit je. kalau korang susah, aku sedia berkhidmat kalau aku mampu.

jadi, aku pohon, jangan ulangi sebutan bahawa aku lupakan korang. maaf pada sesiapa terasa, tapi aku kena jugak buat aduan ini. harap maafkan aku.

2 comments: