Thursday, December 31

LETUPAN PEARL HARBOR


bising! seriau telinga akibat pekikan si bunga api. dooomm.. doooomm. boooom... booooom.. proooooottt.. oops.. yang laz skali mercun bontot. terlepaskan pencemaran pulak. argh! x khusyuk aku berzikir, bertasbih, semayang sunat gara2 manusia berupakan dajal yang menyorak-nyorak akan kemeletupan bunga api. hooyeah! hooyeah! hoyeah kepala ayah sedara ko! kenapa ko puja2 si bunga api sedangkan ianya bukan tuhan?


3.. 2.. 1.. hepy new year! yeah! yeah! yeah! hotak ko! ko pikir ko kumpulan amuk? yeayeah..! cilaka manusia. awal muharam x nak lak korang counting mengounting. 4 me, setiap kali awal muharam, aku excited nak kira, dalam bahasa arab lak tu.. salasa, isnani, wahid bapak abbad.. assalamat tahunu bahuru.. barulah nampak ciri-ciri remaja islam sikit. mhahahaha

anyway, HAPPY NEW YEAR la semua! dikesempatan ini saya ingin meraba-meraba 2009 sebelom saya tinggalkan jadi kenangan seminit lagi. dan mengucapkan selamat datang sayangku 2010 sebagai pengganti bekas 2009. kebodohan2 pada diri 2009 akan dipahatkan menjadi memori kenangan pandai. apa yang berlaku pada 2010 hanya tuhan saja yang tahu. semuanya telah ditulis sejak azali lagi. sebabgai hamba yang lemah, aku hanya merancang. Dia yang akan tentukan. perghhhh... macam nik aziz punya ucapan.

*p/s: maaflah bahasa kasar

3 comments:

  1. hahah.ko neyy.mcm2 laa.pape punn bgush meh!

    ReplyDelete
  2. ooo.. kalo ko bwat biseng boleh laaa.. ske ati dorang aa nak bising.... hahaha... ak cntdown per mase awal mharam doluu... hehe

    ReplyDelete