Tuesday, December 15

TUNGGU SAMPAI LEBAM

rasa macam hilang. hilang dia buat aku rasa sunyi.
handset pon berdiam diri. tunggu punya tunggu, x muncul gak nama dia. kau lupa aku ke? mungkin ya dan mungkin tidak. kebenaran nya cuma kau yang tau.

sombong kau ya! x pe, aku ingat, sampai sakaratulmaut aku ingat kau macam ni. fine dan thank u. aku bukan x nak contact kau. tapi handset x bagi contact kau. asal call je, ada perempuan lain yang jawab, "sila tambah jumlah sebelum melakukan paggilan". makcik kau ke tu?

owh handset, muncul kan lah nama dia, aku rayu pada kau handset...

aaah!! lakonan kau haikal! mana pernah kau sebegini. biarkan saja hidup berlalu mengikut arus. x mungkin apa yang dah jadik, akan terjadik lagi kecuali keajaiban.

da truthly, i miz her. tapi aku x nak ngaku! aku x indu pon kau! kau siapa yang perlu aku rindu-rinduan? bhahaha. moga kau sihat and senyum serta ceria selalu. senyum kau merupakan kegembiraan bagiku jua. x nak aku usha kau monyok memanjang. masalah kau, jangan lah sampai menghantui diri kau.

*p/s: mintak maaf kat kau kalau wat kau terasa. bukan sengaja delete mendelete ni, but i've a problem dat day.. so sorry...

No comments:

Post a Comment