Tuesday, December 15

HITAM TAPI SUCI



pergi.. pergi kau, jagan tunjuk walaupun secebis bulu mata kau! x ingin aku tatap bulu-bulu kau. lagi-lagi bulu jembot kau. bagus kalau aku ada dalam perot ibu. aku x kan kenal apa itu manusia.
manusia jahat macam kodok katak puru!

biar lah muka macam penagih, tapi hati suci mulia. kalo boleh, motor aku nak langgar kau. preeennnnggg.. booomm! tapi aku dah nasihat motor aku and setuju untuk lembut hati. kau ada luck kali ni. nasib kau sememangnya bagos!

dah. fullstop. cukoplah al-kisah gitu-gitu kau. aku x nak cerita pasal kau. makin hari, makin banyak post pasal kau! baik aku post pasal negro. lagi menguntungkan. sekurang-kurangnya dia hitam-hitam manis. wah! sweetnya.. tergoda mak! ~eeeuuuww~

"ikal!!!"
itu dia, sound system da bunyi. pantang jari-jemari nak bermanja-manja ngan keybord, dah ada yang menyalak. sory mereka yang jahat. kau dapat lesson satu hari nanti.

*p/s: out out out out out out out out in in in in in in in in in in

No comments:

Post a Comment