Tuesday, December 22

I NEED U

ketiadaan kau amat ketara bagi diri aku
gelak tawa yang dulu nya dikongi kini tidak lagi
kenapa kau begini?
banyak sudah aku buat demi kau
kau hanya tinggal kan aku kesorangan
dahulu dimana ada aku disitu ada kau
disini ada kau di sinun ada aku


kini segalanya dah berubah
sejak akhir2 ini kau telah berubah
kau diamkan diri kau begitu saja
tiap hari aku pening memikirkan kau
rindu pada kau
adakah semuanya kau tidak pernah pikirkan?


kalaulah kau tahu perasaanku terhadapmu
pasti kau sedar akan betapa pentingnya kau dalam hidup ku
aku tiada yang lain selain kau
kau lah tempat menghibur ku
tempat bermanja, tempat kesedihan
segalanya adalah kau


aku akan pastikan kau kembali pada ku
ini janji ku
tiada yang lain selain aku kan kau cari


*p/s: dedicate 2 PHM 2370
miz ma byke.. pliz.. i need u byke..
ibu, can i borrow ur fulus 1st 2 fix ma byke..
hhhhhuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaa..........

4 comments:

  1. mak aku pesan, walaupun susah mana sekalipon, kite jgn amek duet org. usaha sndri.. bhahahaha

    ReplyDelete
  2. ibuuuu!
    jangan bagi duit kat kal taw!
    kihkihhhh ;D

    ReplyDelete
  3. argh! kau bukan kakak kandung aku! nyemak.. haha

    ReplyDelete