Sunday, December 20

SAAT-SAAT TERAKHIR

saat-saat terakhir


aku baru men'kaya'kan diri aku. akan datanglah mereka pada aku. kenapa dengan mereka? aku x mintak sedekah lah, dan aku x mintak korang sembah aku pon wahai pendusta-pendusta. korang semua kaki kipas dan kaki bodek. shhuhhh..! shhuhh..! pergi korang merangkak jauh-jauh dari aku. aku x perlukan mereka yang hipokrit. masa aku gelak tawa mengilai-ngilai baru korang nak belai-belai bulu dada aku. PENDUSTA!


saat-saat terakhir


aku ditimpa masalah. pelbagai jenis kuman virus yang membentuk diri mereka menjadi masalah-masalah yang x dapat aku tendang keluar dari hayat aku. segala masalah memerlukan sokongan wang. masa inilah yang dapat aku lihat setia nya seorang sahabat tu. mereka x ramai mana pon sebenarnya. x ada pon yang nak membodek saat-saat ini. kalaulah masalah tu datang dengan mebawa kepulan wang di poketnya, kompem aku di puja-puja bagai berhala. Arghh! korang semua hipokrit, mata hidung duitan! bagi kawan-kawan yang jujur dan setia, aku ucapkan terima kasih sangat-sangat.


saat-saat terakhir


aku rasa aku lemah. cukuplah harapan yang dicurahkan ke ladang hati aku. aku xperlukan kata-kata semangat atau kata-kata bimbingan dari wanita yang hanya tahu jatoh hati pada aku buat semetara waktu. masa permulaan, aku lah paling menyinar dalam hidup. bila dah lapok, aku lah paling busuk bau petai + jering. sekarang tinggallah aku sendirian dengan bertubuhkan sasa beserta kekuatan iman yang sempurna. ngehh! amaran kepada wanita, biar aku gay sekalipun, aku X PERLUKAN KORANG lah!


saat-saat terakhir


aku nak tatap wajah kedua-dua orang tua aku. sebelum aku nangis macam bayi yang baru dikerat tali pusat sebab akan ditinggalkan satu hari nanti, biarlah aku tenung muka diorang yang dah berkedut. walaupun kedut di sana, kedut di sini, bagi aku mereka lah orang tua yang paling comel. kononnya. mhahaha. sekurang-kurangnya aku tenang bila tengok mereka senyum pada aku. tergoda dengan senyuman romantik mereka tu. aaauuuww.. tergoda nyah! aku sayang gila monyet kat mereka.

1 comment: