Saturday, December 5

TANDA SOAL DAN PERSOALAN

tanda soal
hidup aku sekarang penuh tanda soal
dengan adanya sorang beliau, aku cuba lupakan dia
itulah tanda soal yang muncul, boleh ke dapat lupakan dia
aku cuba dengan adanya beliau

apa yang aku harapkan adalah beliau
beliau akan membantu aku lupakan dia
gelak sama2, sedih sekali, gila pon sekepala
beliau, aku harapkan kau
semoga beliau memahami aku
aku perlukan kau sangat2


masih ada tanda soal lagi
bila aku tanya tentang kita, mengapa beliau x memberi respon

yang hanya ditimbulkan, muka bodoh buat2 x paham
persoalan, persoalan, serta persoalan
bhahahaha, bongok ar beliau!

kau still ragu? pernah dulu aku yakinkan kau
tapi kau balas dengan persediaan yang x mencukupi
kini aku berani bertanya sekali lagi
adakah kau masih begitu seperti dulu
aku pun x memahami sejauh mana kau akan terus mencari

aku terima semua keputusan kau, x kisah la kalau kau menolak kali ini lagi
janji aku bahagia dengan kau kini.
tiap kali bersama, aku tinggalkan jauh masalah aku
yang aku tau, bahagia bila bersama kau

aku tau kau akan buka blog aku
bacalah beliau, baca sampaii mampos
biar mampos, jangan cacat
sebab nyusahkan aku kalau beliau cacat
kena ulang alik ke alam damai dari shah alam
bapak jahat kau!

*p/s: jangan kowang kate aku jiwang! suke aku ar bodoh, blog aku!

No comments:

Post a Comment