Saturday, December 26

INI TAGGED MINTAK MAAF

tagged ini disentaptarik dari blog intan.
harap diampun intan.

1. Adakah anda rasa anda hot?

~ x pon, aku kan gemok :'(


2. Upload gambar kegemaran anda











3. Cerita pasal gambar ini.
~ aku lagi itam dari orang tua ini

4. Bila kali terakhir anda makan piza?
~piza bodoh. jijik!

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
~i go by aizat


6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
~ gentel taik idong. bhahaha :)


7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
~ FOX
~ selalunya orang panggil, "weyh SASA!"

8. Tag lagi 6orang
~ anak wahid
~ ho min yi
~ eyna AWAM 4. haha
~ alyp buta
~ yasmin awek abad
~ yuyune syud

9. Siapakah orang No.1 pada anda?
~ dia seorang kawan yg terbaek dan suke raba tetek saya

10. Kata sesuatu mengenai orang No.5
~ jage la abad elok2. abad caring lolx.

11. No.3 ada hubungan dengan siapa?
~ wan. tah. dak U die..

12. Bagaimana pula orang No.4?
~ die sombong. sejak ada awek, xnak lepak ngan saya. alyp buta GAY!

13. Pesanan kepada orang No.6?
~ x yah ar pikir sal die lagi. pikir la pasal aku ke, JT ke..

14. Apa kelebihan yang anda nampak pada orang No.2 ini?
~ mata die yg ayu. bhahaha kononnya

2 comments: