Friday, March 12

TERIMA KASIH

satu-satunya kawan yang paling rapat dengan aku adalah abbad.yup! nama dia abbad anak lelaki wahid. dari sekolah, hingga ke hari ini, kami memang rapat. even dia masuk uitm, dia tak pernah lupa aku.

memang benar dia lelaki, tapi dia tetap rapat dengan aku. aku bukan gay ok! tapi ni mungkin cara aku tuk menghargai kawan. seorang kawan setia boleh nampak jelas walaupun dari mata kasar.

satu lagi, berdasarkan post aku yang lepas, aku boleh lihat, seramai 5 orang yang memberontak. haha. maaf kawan-kawan, bukan tujuan aku untuk sakitkan hati korang. cuma nak sampaikan mesej yang tersirat. "seorang kawan itu bukan untuk dikongsi ketawa bersama-sama buat seketika. kongsilah buat selama-lamanya."

p/s : bad, terima kasih atas susah payah kau untuk aku selama ni. aku amat hargai. and, ko tak payah bangga sebab kau ada dalam post ni.

4 comments: