Monday, February 22

LANUN TAK SEKOLAH

woi betina, aku sangat mendidih lah dengan diri kau. ikut kelazatan mulut kau je mengata family aku lanun. even aku ada hubungan  sedara dengan bos berpangkat besar kau tu, tak bermakna aku klon diri dia. mana pergi keadaban yang mak bapak kau didik? erghh. kau pikir, aku akan terharu kau kutuk-kutuk aku. tidak mungkin walaupun secebis. 

kalau kau dah kena marah oleh beliau, jangan babitkan titisan darah persaudaraan yang mengalir dalam tubuh kami boleh tak? kau ini sungguh kesialan la perangainya. tak cukup kau gelar family kami lanun, kau tambahkan kebencian aku pada kau bila kau jaja dekat semua manusia, bilang aku ada tali persaudaraan dengan bos. rahsia selama ni aku tampal walaupun berlubang sikit, kini dah meletop gara-gara kau. 

kau lah durjana sebenarnya. aku marah sangat sebab kau kata keluarga aku lanun? aku bukan keturunan bugis. bongok. aku keturunan minang zimbakwe la buto. kau tu lanun tak bersekolah sebab bapak kau lanun tak cukup duit nak hantar kau pergi sekolah. babi. ok. aku dah puas luahkan perasaan cinta aku pada kau. tamat.

1 comment: