Thursday, October 29

SENYUM SIKIT

mendung je langit hari ni. ibarat paham kat hati aku. tapi langit boleh luahkan perasaan yang dipendam dengan cara membasahi bumi. hujan turun kalau langit x tahan sebak lalu menangis. aku? entah kenapa ngan aku sekarang ni. sebelum ni aku x pena layan tangkap cintan feeling abes. gampang tol la diri ni. aduyai..

wake up la haikal gemok boncet! bukan masanya nak bermanja2 ngan perasaan. setan si durjana memang x kan semput menghasut orang yang lemah. jangan dengar cakap iblis dan syaitan serta nafsu. aku kan kuat. yeah, haikal memang kuat. kuat maki! haji halim mesti mara kalo tau aku macam pondan.

HAIKAL KUAT, HAIKAL TOUGH, HAIKAL GEDANG DAN SASA!
senyum la sikit haikal,

haaaa.... camtulah!! kan comel.. haha


*p/s: sumONE pliz paham aku

No comments:

Post a Comment