Tuesday, October 5

HIDUP SAYA

Perkara yang disukai:
  • hidup tanpa diganggu
  • kebebasan
  • duit
  • perempuan pakai baju kurung
  • blog
  • cakap direct
  • perempuan gigi sweet


perkara yang dibenci:
  • kacau aku tengah tidur
  •  memerintah 
  • perempuan gedik
  • bila duit kering
  • orang yang tak memahami
  • tengok orang-orang tua kerja fastfud, or sumting yang bukan patut diowang kerja. mana pergi anak-anak setan dia ar? Sara la hidup mak bapak korang! Sial punya anak.
  • Orang yang menyusahkan, ada otak tak nak guna, pastu menyusahkan orang

Perkara yang diingini:

  • Motor baru.
  • Duit lagi skali (aku mata duitan, kau kesah apa!)
  • Awek, tapi tak ada pompuan syok kat aku. Sebab macho sangat kot.
  • Segalanya ada depan mata bila aku memerlukan
  • Ada orang buatkan kerja or asignment
  • Banyak lagi, malas nak taip.

No comments:

Post a Comment