Saturday, August 28

JALAN TAR


semalam aku pergi jalan tar. bukan membeli belah tapi teman kawan-kawan senget sebelah. macam-macam orang boleh aku nampak. kelakar macam tahi. shit. mula-mula aku perempuan pakai selipar, skirt, and singlet. mungkin la singlet sebab bagi aku singlet. mane la aku tau pakaian perempuan ni. kalau bagi aku, rasa macam nak londehkan skirt dia dan ludah kat alur dia. jijik ok. 

lepas tu aku dengar dari jauh suara orang menyanyi. orang yang mula-mula nyanyi tu, boleh pergi buat album la. tapi sampai orang yang kedua, bahahahahaha! gampang macam tahi lembu tersekat kat hidung. sengau la gila suara kau! tak sedar ke? sepanjang dia nyanyi, aku gelak sambil jalan. orang-orang pikir kami gila.

yang ketiga, aku boleh nampak yang lelaki jadi perempuan. aku tengok dari jauh perghhhhhh... kiut miut ciptaan Tuhan ni. bila makin hampir berselisih dengan aku, ya Allah! kiut bertukar jadik pekasam + cuka. nasib baik la aku tak buat-buat macho pergi tegur. kalau tak, mau aku dipeluk tak lepas-lepas sampai subuh. 

masa aku jalan kat tengah-tengah sesak tu, aku nampak macam patung model. rupanya peniaga lelaki tengah pakai tudung. hahahaha. bongok gila. dah la ada misai, pakai tudung lak tu, pegang beg pompuan lak tu. dia jerit "mai singgah-mai singgah. hari ini last offer esok tak ada dah. hari ini sepuluh esok lima ribu saya jual."
pancing macam kencing.

dan itu sahaja, aku malas nak tulis dah. cukup lah ini je. selamat.

1 comment: