Monday, November 9

KEMBALI HANGAT

"Mr bun bun.. lepak jom.." tiba2 je cina cepet text camtu. dua tiga kali urat otak nak t'putus pergi ke x. masa 2, janji ngan farah nak wat asignment. yang si cepet pergi ajak lepak. aku cuba carik alasan kat cepet. tiba2 dia reply text aku, "eleh.. x sudi r 2.. xpe ar.. baru ingat nak hilangkan bosan.. huh" ayat touching lak mangkok ni. rase ringan tapak tgn nak higgap kat dahi dia. 

aku teros call farah. naseb baik la farah x sihat mase 2. so, lega hati aku. x yah ar wat asignment. teros bersiap2 mandi air hujan ka bilik air. sesaat pas azan isyak settle, teros aku angkat takbir solat isyak. haha (bapak menipu). pas isyak, wave 100 putih teros menyelinap masok ke cheras.
GGGRRRRR... guruh berbunyi. nak hujan ke? mampos aku. basah kuyup kang.

sampai je desa damai, cepet teros naik motor. x saba betol dia. ghairah. x nak bagi aku rest jap. sakit pinggang kowt naik moto lama2. BRJ jadi sasaran port mencekik meragut. sampai2 je order air peveret. yang si cepet, order megi sup & roti kertas. eh dia ni, bukan main byk lak makan. pewot cam hamster, tapi nafsu cam gajah. gila tol dak ni. terjojol mata aku tengok dia. pastu dia cakap, "roti tisu order untuk awak la". a'ala... bila masa lak mintak?

hahaha
pastu sambil makan, sambil cerita. bayak perkara yang disembangkan. al-maklumlah, dah lama x lepak cam semalam. cerita pasal lyfe, study, kucing, mmbr2, banyak lagi la. bertepuk-tampa, cubit-cubitan, tombok-menombok, tapak menapak, semua nya kami lakukan. haha. cepet, anda adalah ngokngek! sedar x sedar, jam da pukol 1 lebey. krruuuk.. krruukk. bunyi pewot la. lapar lak pewot ni. "anne, roti telur 1, kopi ais 1", anne menjawab dengan sopan, "ok siap!" menipu je macha ni.. baru order, cakap da siap lak. pala otak dia. haha.

syok owh semalam. cepet asyik kena je ngan aku. aku menguasai tahkta. cepet, sowie anda L.. hahaha. kol 2 am lebey, kami beransur pulang. sejok doe. terpaksa menebalkan suara untuk meminjam sweater cepet. haha. segan2. pas dia menyerahkan baju 2, aku teros mendokong motor pulang ke shah alam. kisah berakhir dalam kol 2.30 pagi.


*p/s: pet, syok doe! tp x ley slalu ar, ongkos nya enggak ada..

No comments:

Post a Comment