Wednesday, July 21

KAU ASLI BUKAN?

Sumpah aku benci budak batak sama kehidupan moden. Kalau betul kau batak sepuluh kali pon, jangan serlahkan boleh tak? Buat aku menyampah. Tak usahlah menunjuk sangat kau serba tau semuanya. Kau mau itu, tapi kau petik nama kawan lain. kau mau ini, tapi kau jaja nama teman untuk kesenangan kau.

Itu cara kau? Guna ejaan nama yang tak sama dengan nama kau untuk jadikan alasan. Kau pikir semua mau ikut arah tuding telunjuk kau? Teman-teman hanya angguk sebab pikirkan kau rakan kami. Sedarlah diri asal dari mana. Tak payah bersemangat untuk jadi kehidupan orang lain. teman-teman pasti bikin tak endah sama kau.

Even aku pon tak bongkak seperti kau. Kau mau jadi superhero pada semua, tapi cara kau salah. Tak ada majority untuk sokong kaedah kehidupan kau tu. Jadi, aku kabarkan pada kau, tolong jangan jadik batak depan aku. Sungguh benar aku benci. Tolong lakonkan watak kebatakan kau tu, bila aku tak ada bersama dengan kau.

BATAK BODOH!

No comments:

Post a Comment