Saturday, February 26

MULUT JANGAN LONGKANG

jangan biarkan saya benci awak wahai kawan. sikap awak buat saya rimaslah kalau menjadi-jadi macam ni. jangan sangka mulut saya rapat berzip, awak boleh bikin lawak perbodohkan saya. jangan anggap awak rapat dengan saya, tak ada sebarang salah laku yang awak buat. 

saya memulakan kemenyampahan saya terhadap awak sekarang. dan awak seharusnya sedar wahai kawan sebelum kemenyampahan saya menjalar tinggi. jangan sampai darah kool saya menjadi hot. ini adalah untuk kewaspadaan awak.

6 comments:

  1. baiklah..minta maaf sbb wat awk nyampah..
    sy xkan ggu awk lg..supaya awk x nyampah ngan sy..
    bye.

    ReplyDelete
  2. nk tye lh..cm ner nk b'dpn ngn org yg mulut lazer ek?kdng2 jujur 2uh menyakitkn hati,tp xjujur pon mcm hipokrit plak kn?so what is ur opinion?

    ReplyDelete
  3. erm.. haha! kalo nak sound si mulut lazer bia la dgn cara joke tp makan dalam. even bg die benda tu joke, tp ada benda yang terselit melekat kat hati bagi dia sedar sikit. bahahaha! tp nak tanya gak, sape sebenarnya anonymous ni ea?

    ReplyDelete
  4. oh..thanks 4 ur opinion ;)
    saye sape?
    u just perlu tau saye suke bace blog u.
    but sometimes ur words agak kasar,tp itu u nye blog kan.so,everyone have their own right to write anything that they want.so,keep it up n ur blog is interesting to read.nice to know u.;)
    notes:-sory kalo english i beterabur,tp i try to make it better.

    ReplyDelete
  5. haha.. english terabor xpe. jgn air liur terabor.. haha.. tp pe salah nya kenal kan diri.. lebih afdal name nye tu.. nyway, thanx. ekceli malas nk update blog.. xde idea..

    ReplyDelete